Hodnocení firmy GLOBTOUR GROUP, a.s., cestovní kancelář

*
*
*
*
*
8 hodnocení
Vlaďka
19.9.2017
*
*
*
*
*

Přijeli jsme z dovolené z Gradacu z hotelu Laguna. Úžasné a nádherné místo. Líbilo se nám všechno, pěkný pokoj z balkonem, koupelna, jídelna s terasou, moc pěkné oblázkové pláže, průzračné moře, dno oblázky. Krásné okolí.Jen se mi nelíbilo, že jsme platili parkovné, denně 4 eura, myslím si, že hosté hotelu by ho platit neměli. Byla tam úžasná delegátka Mária Mudrová, byla příjemná, milá, sympatická a ochotná, pro každého si udělala čas. Zdraví Vlaďka z Vysočiny

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
plechacovi
26.8.2017
*
*
*
*
*

Dobrý den ,cestujeme s CK.GlobtourGroup,a.s., již po sedmé a vždy spokojeni paní Kateřina Sarvašová a kolektiv v Pražské cestovce vždy nám vyjde vstříc .Letos jsme byli v Gradacu kde se nám líbilo ale byli jsme mile překvapeni že nás tam prvně čekala delegátka paní Mária Mudrová velmi ochotná a příjemná .V týdnu jsme se s ní potkali a vždy se ptala zdali něco nepotřebujeme byla ochotná i odvézt manžela který má trochu zdravotní problémy k výletní lodi při odjezdu se přišla s námi rozloučit rádi na ni budeme vzpomínat.Plecháčovi pobyt 11.8.17

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Petr
18.7.2017
*
*
*
*
*

Rádi bychom poděkovali za perfektní dovolenou s vaší cestovní kanceláří. Byli jsme v Bulharsku, v Kitenu, hotel Onyx, v termínu 4.-14. 7. 2017. Vše začalo vstřícným jednáním paní Kateřiny Sarvašové z pražské kanceláře CK Globtour. Ač jsme měli zpoždění, ochotně na nás počkala po pracovní době a vše nám vysvětlila. Po převedení částky za dovolenou přišly obratem veškeré potřebné dokumenty do mailu. Po příletu do Burgasu se nás okamžitě ujali delegáti, kteří nás nasměrovali do správného autobusu. V Primorsku jame přestoupili jako jediní do minibusu, který nás dopravil do Kitenu. V hotelu nás čekalo první příjemné překvapení- namísto avizovaného ubytování nejdříve ve 14:00 hod, jsme byli ubytováni ihned po příjezdu v cca 10:00 hod. Pokoj v hotelu byl čistý, uklízelo se denně, obden převlečené ložní prádlo, denně výměna všech ručníků. Měli jsme zaplacené snídaně, jídla bylo mnoho, bylo chutné a neustále doplňované. Výborná káva a džus. Veškerý personál v hotelu byl velmi milý a vstřícný. I když nikdo nemluvil anglicky, vždy jsme se domluvili. Slečna delegátka Martina Polomská byla taktéž velmi vstřícná a na úvodní schůzce nám vysvětlila všechna specifika Kitenu a hotelu a taktéž možnosti výletů a akcí. Pobyt jsme si velmi užili, vůbec se nám nechtělo zpět. Předposlední den večer nám slečna delegátka vyvěsila odjezdy od hotelu a časy uvolnění pokojů. Vzhledem k tomu, že jsme odjížděli až v 17:00, tak nás velmi potěšilo, že pokoj jsme mohli používat až do odjezdu minibusu směr Primorsko a pak autobusem do Burgasu. Na závěr chci ještě jednou poděkovat za úžasnou dovolenou a doufám, že s vaší CK vycestujeme ještě mnohokrát.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Marie
18.7.2017
*
*
*
*
*

Chtěla bych přidat hodnocení hotelu Pinija, Gradac. V nabídce je uváděn jako nově rekonstruovaný hotel. Měly jsme dvoulůžkový pokoj umístěný s výhledem na "parkovou stranu". Pokoj byl malý, úložné prostory -l skříň s jednou policí. Balkon, na který se vešly 2 židle a mini stolek s výhledem na 2 metry vzdálenou zeď a na zarostlý park. V pokoji měla být klimatizace - což představoval pouze větrák. Ještě horší bylo WC - malé, asi tak 60x60 cm, na WC mísu zasahovalo umyvadlo a na protější straně byl umístěn zásobník na toaletní papír, přístup jak k umyvadlu, tak k WC byl problematický. Též sprchový kout byl malý , také tak 65 x 65 cm, při sprchování voda vytékala na chodbičku, 3. den nám uklízečky daly za dveře složený ručník, jinak hrozilo uklouznutí. Pokoj se celý týden neuklízel, jen nám vyměnily použité malé ručníky(jeden na osobu). Jídlo bylo sice celkem chutné, ale vlažné, tedy neurazilo ani nenadchlo. Chorvatsko mám ráda, ale vím, že do tohoto hotelu se již nevrátím.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
jergaladislav
10.7.2016
*
*
*
*
*

06/07 2016 sme boli v Albánsku hotel Meli Holiday, prístup personálu neprofesionálny, strava jenotvárna,nápoje skoro žiadne / ak chceš tak keš/ čistota pláže nedostatočná, nikdy viac - neodporúčam

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
iva1.p
15.7.2015
*
*
*
*
*

Dobrý den, chtěla bych poděkovat za perfektní služby vaší cestovní kanceláři. Cestovali jsme na dovolenou do Bulharska. Vše proběhlo, tak jak mělo. Žádné potíže nebyly. Delegátka paní Martina Majerová, která nás vyzvedla v Burgasu na letišti byla moc milá, dověděli jsme se potřebné informace. Včas a přesně nás informovala o odletu. Katalog na hotelu obsahuje vše potřebné, informace na nástěnce jsou aktuální. Cestování tak bylo příjemné a bez stresu. Moc děkujeme a přejeme. Iva Pospíšilová-Kladno

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
j.myslivec
29.4.2015
*
*
*
*
*

Dobrý den, mohu jen cestovní kancelář doporučit. Vše co slíbili splnili. Fotky hotelu mají aktuální a pravdivé v reálu to vypadalo stejně. Až budeme letos vybírat dovolenou tak se na ně znovu obrátíme.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Peťan
1.11.2014
*
*
*
*
*

Dopis na CK Globtour z 20.8.2014 Dobrý den, jak už jsem zhodnotil Vaší CK v celkovém hodnocení, rozvíjím zde případ naší delegátky paní Vítkové pro chorvatský Drvenik a okolní destinace, které spadají do „jejího” regionu. Naše nespokojenost s její prací nebyla jen záležitostí nás samotných. Nedodržovala čas schůzek které sama časově vyhlašovala. V den odjezdu vůbec neprojevila zájem v předstihu oznámit na nástěnku přibližný čas odjezdu. Učinila tak jen v některých střediscích, což jsme se dozvěděli až od klientů těchto středisek. Že bude na odjezdu autobus opožděný nedala vůbec vědět a klienti čekali u jadranské magistrály s malými dětmi téměř hodinu bez jakékoliv informace. Teprve po našem kontaktování její osoby jsme se dozvěděli o zpoždění. Jednala v telefonu téměř hulvátsky s křikem a nakonec sekla s telefonem. Museli jsme volat opětovně aby jsme se přibližný čas a zpoždění o odjezdu dozvěděli . Dle našeho názoru ji klienti víceméně obtěžují a snad ji ani práce nebaví. Na dotaz zda žije v Chorvatsku odpověděla, cituji: „To tak ještě, mám toho tady dost za ty čtyři měsíce”. Její odměřené jednání bylo prostě nepříjemné. Byli jsme na dovolených s jinými CK, ale s takovým přístupem jsme se ještě nesetkali. Tam byly delegátky vstřícné, komunikativní, o klienty se patřičně staraly až do samotného odjezdu, dokonce se v některých případech přišly s klienty rozloučit. Na telefonní dotazy ihned reagovaly, vše ihned a ochotně řešily. Byla radost s nimi jednat. Právem se domnívám, že vlastně poškozuje Vaši jinak dobrou firmu. Doprava domů organizovaná CK Globtour byla se dvěma přestupy a handlování s cestujícími sice funkovalo, ale vypadalo na prvním pohled zmatečně. Druhý autobus po přestupu (patřil CK K M) nás vozil dlouze po vesničkách na trase a řidič rozvážel ne klienty, ale své známé kamarády. Nakonec dorazil do Svitav s tím, že si máme vystoupit a že přijede pro nás auto. Dlouho nic, takže jseme museli kontaktovat dispečink. Auto bylo na místě hned s rozverným řidičem. Choval se tak i na silnici první třídy, kde auto proháněl misty rychlostí až 140 km v hodině. Minuli jsme havárii se smrtelným úrazem, ale jeho se to nedotklo. Kladné však bylo, že nás i s kufry zavezl před náš dům. Cesta z Brna do Hradce Králové trvala 5 hodin ! My už určitě s CK Globtour na zájezd nepojedeme. S přáním dobrých úspěchů na poli turistiky manželé Žádníkovi, Hradec Králové. P:S. CK k dopisům s kritikou uvádí, že podá cca do měsíce oznámení o prošetření přístupu ke klientům ale od srpna jsme se nedozvěděli nic. Máme už konec října (2014). Jak bývá u nás zvykem, patrně se vše zametlo pod koberec. Už to samo hovoří o přístupu ke klientům.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne1
Přidat hodnocení
  • Lazarská 13/8
  • Praha 2 - Nové Město
  • 120 00
  • mapa

Otevírací doba

  • Po 9:0018:00
  • Út 9:0018:00
  • St 9:0018:00
  • Čt 9:0018:00
  • 9:0018:00
  • Máme právě otevřeno

Newsletter

Pokud chcete dostávat novinky e-mailem